Haikyuu!! Season 3 Episode 1

Haikyuu!! Season 3 Episode 1

Haikyuu!! Season 3 Episode 01.
Watch Haikyuu!! Season 3 Episode 01 in High Quality HD online on http://ww1.haikyuu3.com.
You are watching Haikyuu!! Season 3 Episode 01.
Season 3 Episode 01 of the TV Anime Series Haikyuu!!

==========

BOOKMARK THIS PAGE NOW!
==========

ANOTHER AWESOME SPORTS ANIME YOU MIGHT ENJOY THIS SEASON. CHECK IT OUT:
Yuri On Ice

MP4Upload
MP4Upload HD
Stream Moe
Stream Moe HD
Start Video

626 thoughts on “Haikyuu!! Season 3 Episode 1

  1. I’m so ready but I won’t be able to watch it as soon as it’s out because it’ll be 2am and I have a five hour shift at work the same day ;-;

  2. Literally just been sat here watching this countdown for about an hour now just staring at the screen and i do not regret a minute of it

  3. What is going on? The video started… Ushijima spiked… Noya did not manage to receive… ED… NEW anime started! Is it just me??

  4. For all people whose timers say 5 minutes or under:
    Refresh the page :,)

    Mine says that the raw will come out in 29 minutes, and that the subbed will come out in 49 minutes.

  5. For all people whose timers have ended:
    Refresh the page :,)

    Mine says that the raw will come out in 23 minutes, and that the subbed will come out in 43 minutes.

  6. i will probably die when it comes out so i just want to tell this fandom that i love y’all and meet you in hell

  7. Missing this because I have volleyball training – ironic
    However so excited to see it when I get home (⌒‿⌒)

  8. ill go watch one piece i think..i actually dont know what to do SHOULD I WATCH ONE PIECE OR TALK TO HAIKYUU FANS?!

  9. my bday is tomorrow i think god (maybe satan tbh idk) set it up so this would be an early bday gift bless up ohohohohohohohpajgksdlfjak;sdldfjakls;dfj

  10. YOOOOOOOOOO ADD ME ON INSTAGRAM: CHEERFULSENPAI AND WE CAN TALK ALL DAY OTHER THAN TALKING HERE AND MAYBE WE COULD DO A GROUP FOR ANIME FANS WHERE ALL OF US CAN TALK TO EACH OTHER

  11. READ TILL THE END AND DONT JUDGE..I THOUGHT THIS MIGHT BE A GOOD IDEA BUT ANYWAY READ THIS PLZ YOOOOOOOOOO ADD ME ON INSTAGRAM: CHEERFULSENPAI AND WE CAN TALK ALL DAY OTHER THAN TALKING HERE AND MAYBE WE COULD DO A GROUP FOR ANIME FANS WHERE ALL OF US CAN TALK TO EACH OTHER

  12. first it shows 14 minute then suddenly when 45 minute what the heck…i even went to heat my supper to eat while watching this…i’m so cannot wait!!!!urghhhhhh

  13. YOOOOOOOOOO ADD ME ON INSTAGRAM: CHEERFULSENPAI AND WE CAN TALK ALL DAY OTHER THAN TALKING HERE AND MAYBE WE COULD DO A GROUP FOR ANIME FANS WHERE ALL OF US CAN TALK TO EACH OTHER

  14. i’m @bokuho.e since everyone is putting there ig AND BC I NEED TO SHARE MY FEELINGS WITH PEOPLE I CAMT KEEP THEM TO MYSELF

  15. JUST READ THIS I THOUGHT THIS WOULD BE A GREAT IDEA SINSE I DONT HAVE KIK YOOOOOOOOOO ADD ME ON INSTAGRAM: CHEERFULSENPAI AND WE CAN TALK ALL DAY OTHER THAN TALKING HERE AND MAYBE WE COULD DO A GROUP FOR ANIME FANS WHERE ALL OF US CAN TALK TO EACH OTHER

  16. IM ALMOST AT 1K ON INSTA AND I DONT WANNA SOUND LIKE IM DESPERATE BUT PLZ ADD ME IF U WANNA TALK ABOUT HAIKYUU AND SHIT

  17. you know what
    i give up
    someone talk to me on instagram: cheerfulsenpai
    i draw..im a starter..if no body talks to me i might just kill someone or just go and watch one piece i guess

  18. I’m clapping my hands like a crazy girl in front of my pc!! I wonder if we’re gonna see megane!Oikawa right on the first episode!

  19. EVERYONE ADD ME ON INSTAGRAM @MIDNIGHTS.ANIME AND ILL MAKE A CHAT IF U GUYS WANT IDK JUST COMMENT S3 ON MY RECENT IF U WANT ME TO ADD U

  20. READ IF YOUR A ANIME FAN…ADD ME ON INSTAGRAM: CHEERFULSENPAI
    SO WE CAN MAKE A GROUP AND TALK IN IT ABOUT ALL TYPES OF ANIME

  21. Comment S3 on my recent post on Instagram @midnights.anime and I’ll add u to a group chat where we’re talking about the new season

  22. READ IF YOUR A ANIME FAN…ADD ME ON INSTAGRAM: CHEERFULSENPAI
    SO WE CAN MAKE A GROUP AND TALK IN IT ABOUT ALL TYPES OF ANIME

  23. IT’S HERE!! LET US EXPERIENCE THE ADRENALINE RUSH, the frustration of lossing and the pleasure of winning!!! Let’s go Karasuno..GO, FLY, WIN!

  24. I binge watched the first and second season about a year ago, I don’t know how I’m gonna handle waiting a week for each episode.

  25. This episode had me feeling some type of way, THEY FINALLY HAVE A CHEERING SQUAADD and the new opening is my everything (not quite on the level of FLYY, HIIGHHH but getting there)

    • I’m a Fanboy who actually plays volleyball to :3 also Middle-block like Hinata, the main difference is, that I’m 6’6″ Tall xD

  26. I JUST FINISHED THE EPISODE AND NOW IM JUST GONNA CRI FOR A WEEK TILL EPISODE 2 COMES OUT KMS but that ending fucked me up ugh noya’s hot im so

  27. I cant i literally cried omg omg omg six days until ep two bye ill be ded *also the fhk trying to give me a heart attack the ending is so cute ill die

  28. Honestly I was nervous the entire time for them. I absorb feelings from everyone, even if they are (sadly) fictional. T_T my nerves are on edge now. Can’t wait for the next episode..

  29. AAAAAHHHHHH It was too much for my heart!!!!!
    But to be honest the scenes that made fangirl the most were when they mentioned Seijou

  30. SO COOL SO COOL SO COOL SUCH A COOL FIRST EPISODE!!! SO AWESOME! SO AMAZING! I CAN’T FUNCTION RN! THIS WAS PERFECT!! WHY IS THIS ANIME ALWAYS SO PERFECT AND SO AWESOME! I NEED MORE! CANNOT WAIT A WHOLE WEEK! WOW, JUST… WOW THIS ALWAYS LIVES UP TO MY EXPECTATIONS! IT ACTUALLY EXCEEDS THEM (*O*) I CAN’T BREATH PROPERLY I WANT TO SCREAM AND CRY!!! (TT^TT)
    P.s. sorry for the caps and the exaggerated fangirling lol I love this anime too much

  31. THIS ANIME GETS ME SO HYPED I JUST WANT TO FANGIRL AND CHEER THEM ON THE WHOLE TIME …such a great anime, I feel like crying I love these characters so much, they’re all too precious!! I don’t know what to do with my existence anymore

  32. JUST.WACHED.AND.IM.IN.LOVEEE. and did you guys seen how yamaguchi stares at tsukki??? he is sooo in love (*OuO)9

  33. READ IF YOUR A FAN OF ANIME
    IF YOU GUYS HAVE INSTGRAM ADD ME ON : CHEERFULSENPAI
    SO THEN ILL ADD YOU IN A GROUP WHERE WE WOULD TALK ABOUT ANIME ALL DAY LONG

  34. u know ur emotional invested in a show when u feel like crying bc they missed the first spike

    HAIKYUU WHAT HAVE YOU DONE TO ME

  35. I’m ACTUALLY SCREAMING!!!
    .
    .
    .
    i jumped on my bed, i screamed, i .. i’m.. just.. just can’t say anything xD
    .
    .
    .
    ARGGHSKnackle.nchxjAJK.LIFJ OK I CAN’T CALM MYSELF.

  36. For real??? Spends the entire first episode introducing the players that we already know to the match and starts the match at the last 3 minutes of the show. Like wtf

  37. I fucking swear if this is the last season xDDD im going to cry myself to sleep for months. But Im so hyped xDDDD even tho this season is going to be finished before i even get close to finishing smh. Maybe.

Leave a Comment